[tabslide]

Inteligencja Emocjonalna

"W decydowaniu o wybitnych osiągnięciach zawodowych iloraz inteligencji zajmuje drugie miejsce po inteligencji emocjonalnej." Daniel Goleman

 

Podczas szkolenia dostarczamy informacji i sposobów na zwiększenie empatii i inteligencji emocjonalnej. Pokazujemy jaki wpływ ma samopoczucie i emocje pojedynczej osoby na otoczenie w pracy: podwładnych, kolegów, szefów.

Dla kogo

Dla organizacji, które doceniają jak ważna jest inteligencja emocjonalna w dzisiejszym środowisku pracy. Kurs pomaga poznać metody jak zarządzać swoimi emocjami w miejscu pracy.

shutterstock 129411536

Program szkolenia:

  • definicja i znaczenie inteligencji emocjonalnej
  • nasza inteligencja emocjonalna – samoocena
  • identyfikacja obszarów do poprawy w kontekście inteligencji emocjonalnej
  • poznanie jak emocje wpływają na nasz sposób zachowania
  • identyfikacja naszych wzorców zachowania, nawyków mogących wpływać na interakcje z innymi
  • nauka nowych sposobów reagowania na sytuacje stresowe w pracy
  • sposoby na powstrzymanie “wewnętrznego krytyka”, tak aby lepiej współpracować z innymi

Forma szkolenia:

  • 1 lub 2 dni szkoleniowe
  • mini-wykłady i dyskusje moderowane
  • ćwiczenia w podgrupach/ parach
  • wymiana doświadczeń przez uczestników i prowadzącego

Oczekiwane rezultaty:

  • poznanie czym jest inteligencja emocjonalna oraz jakie jest jej znaczenie
  • poznanie w jaki sposób wchodzimy w interakcje z innymi i jak jesteśmy postrzegani
  • zwiększenie świadomości własnych wzorców zachowania oraz nawyków wpływających na interakcje z innymi
  • zwiększenie uważności na innych oraz ich potrzeby
  • sprawniejsza identyfikacja sytuacji mogących prowadzić do konfliktu

Przed szkoleniem:

  • rozmawiamy na temat grupy docelowej oraz potrzeb uczestników celem lepszego dopasowania zawartości szkolenia
  • przeprowadzamy wywiad telefoniczny z uczestnikami, aby lepiej dostosować praktyczną część szkolenia

Po szkoleniu:

  • coaching indywidualny w uzgodnionej wcześniej ilości godzin dla każdego uczestnika

Czy uważasz, że Twojej firmie lub organizacji potrzebna jest zmiana? Jeśli tak, to…

Skontaktuj się z nami »